مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-17سياسي

فارس من| ساماندهی سگ های ولگرد در شهرکرد با حساسیت بیشتری دنبال شود


نایب رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: تشکیل و فعال شدن کمیته سامان دهی حیوانات بدون صاحب از مهم ترین دغدغه ها و خواسته های مردم و مدیریت شهری در شهرکرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با حضور مسئول بهداشت محیط و کارشناس آب مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد با موضوع وضعیت سلامت آب شرب مرکز استان، مشکلات دامداری های ناحیه غرب، ساماندهی حیوانات بلاصاحب و سلامت مواد غذایی برگزار شد.

 یوسف صادقی در این جلسه گفت: اعتماد ناشی از یک الگوی رفتاری صادقانه مداوم و طولانی مدت است و به سختی حاصل می شود، در حالی که به سادگی و در اثر سهل انگاری و رفتار غیرصادقانه از بین می رود.

نایب رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: کوتاهی در تأمین نیازهای حداقلی مردم یا اطلاع رسانی و شفاف سازی نکردن باعث سلب اعتماد و افزایش فاصله مردم و حاکمیت می شود.

سامان دهی حیوانات بدون صاحب از دغدغه های مردم شهرکرد است صادقی تصریح کرد: در زمینه ساماندهی حیوانات بلاصاحب، مرکز بهداشت به عنوان متولی نظارت بر بهداشت محیط، باید حساسیت بیشتری داشته باشد و ضمن پیگیری تشکیل کمیته ساماندهی حیوانات بلاصاحب توسط استانداری، از دستگاه های متولی نظیر شهرداری، شرکت شهرک ها، جهاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ساماندهی سگ های ولگرد در شهرکرد با حساسیت بیشتری دنبال شود

فارس من| ساماندهی سگ های ولگرد در شهرکرد با حساسیت بیشتری دنبال شود